If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами дефект е, щото целта на цялото упражнение е силата от двигателя максимално ефективно да се предате през двигателните колелета към пътя, за да може да задвижи колата. Когато тия колелета превъртат (дрифт), не постигаш това, съответно колата ти не се представя на максимум. Ако вземаш завоите в едно състезание примерно с дрифт, ще си много по-бавен, отколкото ако си ги описваш хубаво и стегнато. Следователно истинските състезателни коли, които трябва да правят обиколки максималко бързо трябва да са направени ТРУДНО да дрифтят. Да си виждал болид от Ф1 да дрифти в завоите? Сега, друг въпрос е,че някои превръщат дефекта в ефект и правят и състезания по дрифт, но то си е отделна работа.
опи...дрифта не е ли колата да се движи,плъзга странично....не да върти гуми..въртенето на гуми е различно упражнение...за мен дрифта е да плъзнеш колата в завоя...после пак и т.н......
опи...дрифта не е ли колата да се движи,плъзга странично....не да върти гуми..въртенето на гуми е различно упражнение...за мен дрифта е да плъзнеш колата в завоя...после пак и т.н......
Нещо не си разбрал....в дрифта превъртането на гумите има съществено значение. Част от оценката е пушека - колкото повече, толкова по - добре.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Бърнаута е както писах е друга работа....за мене дрифта е да плъзнеш колата на странни...ако може с 4х4 още по добре...за вас ако е да палиш гуми е дрифт ....ок....може и така да е
Бърнаута е както писах е друга работа....за мене дрифта е да плъзнеш колата на странни...ако може с 4х4 още по добре...за вас ако е да палиш гуми е дрифт ....ок....може и така да е
Бърнаут при неподвижен автомобил е забранен, за да не се уврежда пистата. При оценката на дрифта освен линия, ъгъл, скорост има и критерий атрактивност. Точно там влизат поздрави с ръка през прозореца и пушека от гумите, колкото повече, толкова по - висока оценка. Така че, не е важно какво според мен е дрифт, а какви са написаните правила.
Презентация - Има и друг фактор, и това е как пилота представя неговата/нейната дрифт техника. Както и при всяка друга форма на състезание, ще има индивиди с определена искра енергия, която ги отличава по време на състезание. Когато състезателя вложи този допълнителен пламък или енергия в тяхното представяне, съдиите могат да обърнат повече внимание на този индивид. Най-универсалният компонент на тази категория е пушека. Колкото повече пушек прави автомобила по време на дрифт, толкова повече точки ще получи пилота. Тази категория преди включваше - пилота да извади ръцете/краката през прозореца или отваряне на вратата по-време на завой, но D1 сега изисква прозорците да бъдат вдигнати и забранява отварянето на вратите, което демонстрира промяна на вниманието към по-техничните аспекти на карането.
Бърнаута е както писах е друга работа....за мене дрифта е да плъзнеш колата на странни...ако може с 4х4 още по добре...за вас ако е да палиш гуми е дрифт ....ок....може и така да е
Абе искахме да ти кажем, че няма как да я плъзнеш настрани, без да ти превъртят гумите, т.е. без да загубиш сцепление. А истинските "спортисти" са направени трудно да губят сцепление, ерго 4ц не би трябвало да е добра за дрифт. Най-малкото, щото е с малък мотор и няма излишно голям въртящ момент.
Е да де, но с галоши или без, е много по-лесно да дрифтиш с някое от новите назобени БМВ примерно, на което двигателя му тежи отпред, а задвижващите му колела отзад олекват. Докато при 4ц двигателя е отзад над задвижващите търкала и ги натиска надолу. Плюс това един голям Мерц или БМВ прави въртящ момент, достатъчен да задвижи ТИР, докато 4ц-то...
На мен ли ми се стори, че 4Цто недозавива... Предвид задното задвижване и други ред причини би трябвала ако и идва в повече скоростта в завоите да презавива?!?!?
На мен ли ми се стори, че 4Цто недозавива... Предвид задното задвижване и други ред причини би трябвала ако и идва в повече скоростта в завоите да презавива?!?!?
бе и да и не , по скоро тоя хабер си няма от каране... като го виждам от средата на патя ми зима завоя вместо да изнесе...
Comment